Get Adobe Flash player
Sembang Shoutbox
Sembang Login
RASA TERUJA SEKALI SEKALA...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA...
Facebook Twitter Delicious Digg FriendFeed Linkedin Reddit Stumbleupon MySpace Technorati Blogger Wordpress

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 10 months ago #4033





seorang isteri yg sering kesepian ditinggalkan suami keseorangan lantaran duduk berjauhan atau kerana tugasan merasa terlalu 'lonely'.

ada pula isteri yg tidak pernah merasa apa itu klimaks dalam persetubuhan dan tidak pernah pula rasa ghairah yg teramat setiap kali bersama suami sendiri.

apabila terpandang lelaki bujang yg macho atau suami orang yang gentleman, tiba tiba timbul semacam perasaan ingin diri ditakluki dan di gagahi..teringin merasa tubuh lelaki2 tadi memeluk,merangkul dan mencumbui seluruh anggota badan.

paling memberahikan bila nafsu datang membuak buak dan spontan pula mengharapkan tubuh ditindih, diusap,diterokai segenap kawasan dan diperlakukan persis pasangan sedang melayarkan bahtera...

pernahkan anda sebagai isteri merasakan perasaan demikian walau sekali semenjak berkahwin dahulu....????

ke tak pernah terlintas dan tak pernah dtg pun perasaan sedemikian...TOLONG JUJUR ....


RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 10 months ago #4043

jawapan i sama ngan posting bang pawang dalam tajuk "keinginan menggila"..dalam ruang gosip rumahtangga....

manakala si isteri pula teringin nak merasa membuat hubungan seks dengan lelaki lain selain suami kerana lelaki itu merupakan pujaan hati,idaman sekian lama, macho dan perkasa...tak kira lelaki tadi suami org, duda atau bujang...

jika hukum agama tidak diambil kira dalam tinjauan ini,,,

mahukah anda.?????????

tolong jawab dengan JUJUR...


n jawapan i....

errmm....sejujurnya...i rasa geli kalau fikirkan main ngan org lain...entah la tak tahu kenapa...sebab ngan hubby kita,kita dah tahu tahap kebesihan macam mana,manalah tahukan macam2 penyakit dia bawak pas tu pas kat kita...nauzubillah....ehehehe!! kadang2 muka je ensem tapi yang lain2 tu tak tahu lagi cam mana....eiii berdiri segala bulu yang ada kalau2 pikir2..err...sejujurnya bang pawang macam mana?? teringin ke?? biasanya lelaki nih fantasi dia liar semacam kan??

soklan dia cam lebih kurang je....

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4176

kalo setakat memuja kehensoman ke, kegentleman ke, kewarakan ke, kealiman ke dan ke ke ke la tu selalu la mmg teruja sgt la... tp kalo dlm kes smpai teruja utk ditakluki, diterokai mcm org dulu2 teroka hutan nk buka jd felda tu tak penah la pulok...

ala...kalo takat suka2 tgk lelaki yg kacak bergaya, macho, hensem, gagah perkasa ke apa ke tu aku rasa biasa la. aku rasa tak salah kan kita memuji keindahan ciptaan Tuhan?? Cuma biarlah berpada kan...

tp bagi aku paras rupa tu jatuh no. 2 yg aku idamkan ialah seorang lelaki yg matang, berkulit hitam manis, tinggi drp aku, sebaya atau lebih tua dari aku, dia juga mstilah yg ilmu lebih dri aku sbb aku suka tnya itu tnya ini, bertanggungjawab, understanding, caring, loving, pandai bergaul dlm apa jua situasi...

nak cite sket eh... sebelum jumpa hubby aku skang nih...aku pnh jumpa lelaki yg mcm aku senaraikan karektor di atas tu.. dan si jejaka ni pernah luahkan perasaan dia pada aku cuma aku tak tau kenapa masa tu aku tak terima dia.... aku rasa sebab dan alasannye dia keje NAVY... kepakaran dlm enjin2 dlm kapal...so aku tamo take a risk at that time... tkut aku ditinggalkan bila dia gi belayar.... mak aku pun pnh sound org yg gi belayar ni tak elok.... aku rasa mungkin sbb tu aku tak terima dia....

skang...aku mcm entah lah...susah nk ckp... biarlah aku smpan ja dlm hati aku ni...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4182

  • merah
  • OFFLINE
  • red
  • Karma: 1
Sal... ko ok ker? bunyi mcm nyesal jer...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4185

menyesal?? kalo aku nyesal pun red...tak kemananye pun. aku tetap aku juga...

aku tak menyesal tp aku cuma mengimbas je kembali apa yg berlaku kt aku... konon2 aku terima org yg syg aku lebih dari aku syg itu lebih baik dari terima org yg kita syg lebih dari dia syg kita... tp tak ke mana gak

aku tau berdosa aku menyesal dgn apa yg dah berlaku skang ni red tp kdg2 aku terpikir gak nape kita selalu akan timbul penyesalan bila kita da lalui byk perkara dgn pasangan kita...

aku tak tau la red....aku tgh keliru... aku serabut...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4187

errmm....kita tak tahu percaturan yang Allah buat...maybe ada hikmahnya...selain tu doa n tawakkal je...banyak bersabar...maybe sebab u duk jauh u rasa cam tu sal...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4188

YA ALLAH YA TUHAKU...
BERILAH KESABARAN YG LEBIH UTK AKU
PELIHARALAH AKU DARI SEGALA YG BURUK

YA ALLAH..
SEANDAINYA DIA TERCIPTA UTK AKU
DEKATKANLAH HATI AKU DGN HATINAY
SUBURKANLAH RASA KECINTAAN AKU PDNYA
BAGILAH PERKAHWINAN KAMI KEKAL KE AKHIR HAYAT....

ANDAIANYA DIA TIDAK TERCIPTA UTK AKU
BAWAKLAH DIA JAUH2 DARI AKU
HINDARILAH AKU DARI KEKECEWAAN

tu je yg aku doakan darling...

aku mengharapkan yg terbaik utk kami...mgkin btl kata ko sbb berjauhan aku jd mcm ni...tp ko tnye yg duduk sekali... ada juga yg hadapi mslh serupa aku

tp bak kata ko...bersabar... yess!! aku da cukup bersabar lilng...smpaikan aku tak tau kesabaran aku nih da terlebih2...

sabar....sabar...sabar...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4191

errmm...hehehe...den pun tak tau lerr nak komen panjang2..soal hati n perasaan nih tuan punyo badan je yang tau,menilai n membuat keputusan...kadang2 kan sal i pun ada rasa menyesal or apa2 ler kalau hubby tak seperti yang kita harapkan tapi i akan imbas balik kenangan lalu (cheewahh...) kenapa i pilih dia,kenapa i suka dia...n apa yang dah kami buat,apa yang dah kami lalui...errmmm..i rasa ok balik..cuma ye la kita manusia ni tak le nak harap apa yang kita nak semuanya dapat...tu jerr...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4207

darling dearie...

suggestion ko soh kenang blik saat2 manis masa dolu2 tu aku mmg setuju sgt2...dan aku selalu buat cmtu utk hangatkan lagi ksh syg aku kt dunlop... tp lagi aku ingat2 kenang2 saat manis tu buat aku lagi skit hati.... sbb dunlop dulu dan dunlop skang da tak sama w/pun org yg sama...

sbbnye aku ckp gitu sbb aku akan bandingkan dia dulu dan skang dan ia buat aku lagi tension dan sedih..sbb aku sygkan dunlop yg dulu..yg skang pun syg tp kureng da sikit...

huhuhuhu cmno aku nk buek nih...

RASA TERUJA SEKALI SEKALA... 6 years, 9 months ago #4217

  • merah
  • OFFLINE
  • red
  • Karma: 1
sal... sonok la wey... cinte dgn donlop len..kawen dgn donlop yg len plak... 2 sekali jalan..kekekekeke (gurau ek)



sal.... yang donlop skrg la tu la somi ko.... ko buat kajian skit la... apesal dia jadi len plak??..hmmm.... wah...ekspiremen menarik ni.....

sabor sal...... mungkin niat dia bukan mcm tu... lelaki ni pelik2 perangainyer... aku pun pening dah ni... tapi tak pe.... masih bole di atasi...
Time to create page: 0.73 seconds